tisdag 14 januari 2014

Barnvagnskälke

Efter dagis så satte jag båda tjejerna i barnvagnen och tog en promenad med hunden i snödrivorna. På grund av drivorna så blev inte promenaden så lång men vi hann springa av oss i trädgården när vi kom tillbaka. Lilla V fick åka sin bebispulka i backen och L åkte snowracer samt gungade lite slänggunga.
Jag började fundera när jag kämpade mig igenom drivorna. Det skulle vara väldigt praktiskt med en spark. Då hade promenaderna både blivit roliga och enklare. Undrar hur det skulle se ut om man ordnade med en bra sits till barnen, det behöver ju inte vara mer än en halv träback egentligen. Två små sittbänkar inuti, med bälte och hantag såklart och fötterna får stöd av lådans underdel.



Haha och nu har ni fått se en del av min otroligt kreativa sida ;D

1 kommentar:

  1. Mycket bra älskling! Bara att patentbelägga dirrekt! Pöss/ Pontus

    SvaraRadera