tisdag 7 januari 2014

Posten besöker min blogg

"Hej, Har alla äggen kommit fram nu? Ring annars in till vår kundservice så kan vi hjälpa dig med att spåra paketet bara du har ett kollinummer. Vi har fortfarande problem sedan branden men våra system har börjat fungera igen så att vi kan få fram den mesta informationen. 0771 333310, knappval 2 Vi har öppet 8-18:00 mån-fre Mvh Malin, Posten kundservice"

Det här kallar jag service! Malin som arbetar på Postens kundservice kommenterar på det förra inlägget att det äntligen börjar ordna sig för dem och att jag nu kan få hjälp med att hitta vart äggen befinner sig. Och precis nu när jag skriver detta så kör postbilen förbi och med sig har han avi för både äggen och mobiltelefonen som kommit fram till postutlämningen under morgonen. Härligt!

Nu ska jag susa in till stan och hämta mina efterlängtade paket! Det blir kul att få i äggen i kläckaren ikväll och även bra att få hem min nya mobil så att jag kan få kontakt med omvärlden igen =)

Wow, tusen tack till Malin på Posten! Du har gjort min dag, du och dina fina kollegor <3

1 kommentar:

  1. Hej igen,

    Härligt att höra att paketen kommit fram till ombudet. Lycka till med kläckningen.

    Mvh Malin, Posten kundservice

    SvaraRadera